ANGELATS HOTEL

Un oasi de somni a Ribes de Freser

 ANGELATS HOTEL

Un oasi de somni
a Ribes de Freser

Reservar amb nosaltres té avantatges

Millor Preu
Garantit

Accedeix a Ofertes Exclusives

Assignació
Preferent d’Habitació

Upgrade Gratuït
segons Disponibilitat
Esmorzar Ecològic a la Carta Inclòs
Aigua Km0 de benvinguda

El nostre Hotel

Situat en el cor del Pirineu català, en el municipi de Ribes de Freser, es troba Angelats Hotel. Naturalesa i història són el nostre emblema, acompanyades d’una gastronomia i hospitalitat que et faran sentir com a casa.

La família Batlló va començar la seva construcció en el segle XVIII i ha estat restaurada i convertida en el resort que és avui dia per gaudir d’una experiència única que guardaràs sempre en la teva memòria.

Les habitacions

Les nostres habitacions s’han equipat amb tots els detalls imprescindibles per a cobrir les necessitats i comoditats dels nostres hostes.

El nostre propòsit és transmetre l’atenció i l’afecte que dediquem a cada part de la teva estada, perquè puguis sentir i viure plenament l’experiència Angelats.

La Santa Restaurant

Tradició, Proximitat i Modernitat

En La Santa Restaurant la nostra filosofia es tradueix en tradició, proximitat i desenvolupament. La nostra cuina basada en les receptes tradicionals es fusionen amb la frescor cosmopolita catalana.

La Santa se situa en l’antiga església que forma part del complex, construïda amb murs de pedra i enormes arcs, i una gran terrassa amb vistes panoràmiques a la vall d’Angelats.

Regala Angelats

Regala
Angelats

Estàs pensant fer un regal personalitzat ? Et proposem una idea: sorprèn la teva parella, familiars o amics amb una estada al nostre hotel. Només has de comprar un xec regal que rebràs en el teu correu electrònic i podràs imprimir des de casa.


XECS REGALS

Desde 200 €
Vive una Experiencia Angelats

Des de 200
Vine a viure una experiència única de sensacions

Observació
Estrelles

Bosc
Privat

Piscina
Terrassa

Esdeveniments Angelats

Eventos
Celebraciones

Angelats Hotel és el lloc perfecte per a celebrar els teus esdeveniments, on posem a la teva disposició els espais de la terrassa de La Santa Restaurant i el Saló El Mirador a l’interior de l’hotel.

El nostre equip s’encarrega d’adaptar i personalitzar els esdeveniments i celebracions sobre la base de les preferències dels nostres clients, com a noces, reunions d’amics i familiars o esdeveniments d’empresa, amb el servei gastronòmic de La Santa.

Turisme responsable i sostenible

Apostem fermament en el turisme que contempla la conservació i el respecte del medi ambient, fomentant els valors socials i culturals del nostre entorn.

Angelats Hotel i la filosofia sostenible ens permet ajudar al desenvolupament econòmic de la nostra comunitat, utilitzant una metodologia slow food i energies renovables.

LAS OPINIONES DE NUESTROS HUÉSPEDES

LAS OPINIONES DE
NUESTROS HUÉSPEDES

Miquel Angel Cucala
Miquel Angel Cucala
29/01/2024
Llegamos el viernes tarde, nos recibió muy amablemente Cristina, cordial, segura, y simpática. Nos explicó absolutamente todo para que nos sintiéramos como en casa. Habitaciones, excelentes, entorno maravilloso, parece que te encuentre en un cuento de una seria antigua de mansiones, y en ningún momento pareces un turista...con más turistas. Al final formas parte del entorno y de la casa. Todo el personal del hotel, muy atento a cualquier petición o consulta, se nota el buen hacer de la dirección y toda la plantilla. Lo ya comentado en otras reseñas respecto al desayuno, sigue siendo un punto fuerte del lugar. Realizado y servido al momento, con ingredientes naturales, y sin sentirte que has de comer más, y llenar el plato. Todo muy exclusivo y como estar en tu propia casa. Tan sólo comentar lo que nosotros mejoraríamos. Dado que el hotel mantiene sus orígenes y que por ejemplo no hay ascensor, y hay que llevar las maletas en mano hasta el piso que te toque, .. que no es problema si no tienes algún tipo de disminución, sí que estaría bien que las habitaciones tuvieran Wifi, pues aunque la respuesta que nos dieron es que se quiere mantener la tranquilidad, la paz, la integración con el entorno, pienso que en el mundo actual y de cara a poder mantener llamadas con nuestros hijos, padre y video conferencias con personas que no se encuentran en España, teníamos limitaciones, o teníamos que acceder a las zonas comunes, para acceder a la wifi, y poder contactar, pues la señal era muy, muy baja. A excepción de este punto, yo le daría un 9, por el tema de la wifi, si no sería un 10 directo. A seguir, volveremos¡¡¡
Antonio Towers
Antonio Towers
21/01/2024
Tan solo una noche nos bastó para estar seguros de que volveremos. Lleguemos un lluvioso día de invierno en el que el hotel estaba rodeado de niebla, parecía de película, en primavera u otoño el paisaje debe estar en su esplendor. Tanto el estilo como la decoración del hotel muy peculiar y original, guarda toda su esencia. Servicio atento y genial, interesante la historia del hotel. El desayuno a la carta espectacular, dan ganas de probarla toda.
LLUIS ENRIC OBRADOR RIBERA
LLUIS ENRIC OBRADOR RIBERA
07/01/2024
Fuimos un grupo de 8 personas y estuvimos encantados. El trato inmejorable por parte de los camareros y recepcionistas, muy amables y atentos en todo momento. La comida excelente: desayuno de carta con mucha variedad y muy buena presentación y la cena increíble. Las habitaciones muy acogedoras y limpias. El hotel precioso, parece de película. El entorno muy natural entre montañas.
Luis Barberan
Luis Barberan
03/01/2024
Este hotel tiene muchas cosas de nivel, la atención y simpatía del personal, la ubicación, el confort, que te hace sentir mejor que en casa, el restaurante con un nivel de cocina muy bueno, al nivel de los mejores, acompañado de un servicio excelente. Tiene su bosque particular, para relajarte paseando sin masificación. Vaya, un hotel que completa un relax magnífico. Solo un par de peros, el mantenimiento que le falta en detalles, espejos rotos, baldosas rotas en cuartos de baño y que no tiene ascensor y esto si estás en el tercer nivel, debes estar en forma. Se podría instalar y no desfavorecería la estancia. Volvería hoy mismo, pero pediría habitaciones planta baja.
Pyreneespass
Pyreneespass
29/12/2023
Un bâtiment unique dans un endroit magique dont je vous le conseille vivement afin de vivre une expérience.....
Ferran Pons
Ferran Pons
10/12/2023
Un lloc on es repira pau i tranquilitat. Hem menjat molt bé.

LAS OPINIONES DE NUESTROS HUÉSPEDES

Subscriu-te a la nostra newsletter i accedeix a Promocions Exclusives

Newsletter Form (ES)